poniedziałek, 12 maja 2014

Heja wszystkim! :)

   Od dłuższego czasu nic się tutaj nie działo.. Przepraszam wszystkich, którzy mnie obserwują i czekają na nowe zdjęcia. To był bardzo pracowity okres, Szkoła pochłaniała 1000% wolnych chwil.
   Postaram się zmobilizować i częściej dodawać posty! :) Z racji tego, że od dawna nie pojawiło się nic nowego, dzisiaj mnóstwo nowych zdjęć! 

Na pierwszy ogień zdjęcia z wczorajszej " sesji"
♥  Pozuje piękna Patrycja 














Zdjęcia z Wielkanocy! 
♥ Pozuje moja cudowna Siostrunia









Na koniec moje ulubione " starocie" :)
♥ Pozuje Ilona 



♥ I jeszcze raz Wojdynka! :) 










Co myślicie o zdjęciach? ;) 
Piszcie w komentarzach!


Do następnego posta :*

7 komentarzy:

  1. Skąd ty masz moje zdjęcia :o

    Mój kochany fotograf <3
    Kocham Cię <3<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia z ostatniej sesji wyszły swietnie! Chyba ci je ukradnę na swój blog ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz ładną siostrę :-)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie: Sue McClaw - KLIK

    OdpowiedzUsuń