niedziela, 26 stycznia 2014

...

Heja wszystkim! :*

   Na samym początku chciałam podziękować za dwie nominacje do LBA! :) Cieszę się, że mój blog podoba się innym, to wiele dla mnie znaczy!

  Dziękuje również za tak ogromną liczbę komentarzy pod ostatnim postem, miło jest wiedzieć, że ktoś czasem zainteresuję się moim zdaniem i przeczyta co piszę.
  Na początku ten blog miał być wyłącznie o fotografii, jednak z każdym postem jego tematyka myślę, że się zmieniała. Gdybym miała w tym momencie miała określić go jednym słowem, mogłabym napisać " wspomnienia" ? Ten blog stał się trochę wirtualnym pamiętnikiem hahah :D Jednak ta forma najbardziej mi odpowiada. Dzięki temu mogę napisać co tylko chcę, na każdy temat.. dodać każde zdjęcie :)

  Tak więc forma pozostaje na dłużej! Dzisiaj to tyle jeżeli chodzi o posta..

W tym tygodniu przyjeżdża do mnie moja kochana Dzidzia! Obiecuję, że nadrobimy i obkleimy następnego posta milionami zdjęć :)




SEE YA SOON ! <3



5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog ;)
    +Obserwujemy?
    dashapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję nominacji do LBA :)

    jeśli ci się spodoba, zaobserwujesz? :*
    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :)

    Obserwacja za obserwacje?
    nerreza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog : ) . Czekam na kolejny post = ) . Pozdrawiam !
    + Pytałaś o obserwację , a wiec ja już , czekam na Cb : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń