piątek, 13 grudnia 2013

#TBF

   Z powodu wiecznego braku słońca ciągle chodzą mi po głowie wspomnienia.
Tak bardzo kocham lato! Nie mogę doczekać się już wakacji.. Zastanawiam się, gdzie w tym roku los mnie rzuci, który kraj uda mi się zwiedzić, albo które miasto odwiedzić ;)
Nigdy nic nie wiadomo, a może tym razem cały wolny czas przesiedzę w domu..
Zjechałam już pół Europy! Uwielbiam podróżować, poznawać nowych ludzi, jechać w nieznane tam gdzie droga poprowadzi. Moje wyjazdy z rodzicami często tak wyglądają, pakujemy się wybieramy miejsce na mapie, ale de facto zwykle swoją podróż kończymy gdzie indziej :) Walić plany najlepsze są spontany - jak to mówią. Uwielbiam się śmiać, na szczęście w naszej rodzinie nigdy nie jest nudno. Nie znam ludzi, którzy mają większe poczucie humoru. Chociaż często się gubimy i zwykle puszczają nam nerwy, no bo kto by się cieszył, gdyby znalazł się w ciemnym polu, w obcym kraju o północy, to za chwile taka sytuacja staje się najmilej i najśmieszniej wspominaną! Wakacje to najlepszy okres w życiu człowieka. Możesz jechać gdzie tylko chcesz, być kim tylko chcesz, spędzić czas z kim tylko chcesz. Najczęściej spotykamy ludzi, o których potem przez cały rok myślimy najwięcej, bo to z nimi wiążemy to co najfajniejsze ;) Generalnie nie mogę narzekać, co roku poznaje nowych, fantastycznych ludzi :D Co roku mam przypały i wspaniałe przygody!

   Mam jedno wielkie marzenie, mieć pocztówkę z każdego państwa na świecie! Liczy się każda kartka, więc jeżeli kiedykolwiek przeczytasz tego posta i będziesz mieć ochotę mi pomóc przywieź mi kartkę i ją podpisz. Imieniem, ksywką czymkolwiek, możesz nawet coś narysować! Liczy się każde miejsce czy to park, czy miasto, czy wieś każde! :D Obiecuje, że zajmie honorowe miejsce w moim albumie ;)

Jeżeli będziesz coś mieć daj znać na priv, będę bardzo wdzięczna :*
 
   Gdyby jednak nie udało się zdobyć pocztówki, trudno, może być zdjęcie, wyślij meilem! :)
Mogę dodać je na bloga.

A teraz kilka zdjęć z zeszłorocznej kolonii :)

Francja - Monako - Hiszpania - Włochy
Miłego oglądania :*


















 More photos click below! ↓
                :)

Elo! :*

8 komentarzy:

  1. CUDOWNY POST I PRZEPIĘKNE ZDJĘCIA. CZEKAM NA CZĘSTSZE POJAWIANIE SIĘ NA BLOGU! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! Zazdroszczę pobytu w tych pięknych miejscach! Czekam na więcej zdjęć. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się jak piszesz, fajny pościk! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne *.* tylko na niektórych jakaś dziewczyna sie przypalentała no ale tak czasem bywa xd
    Czekam na kolejny pościk ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdj, i śliczna fotografka. Masz talent! Czekam na wiecej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. marzę o tym, żeby pojechać do Paryża <3 nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę!:) u mnie konkurs z RoseGal, tak więc jeśli masz ochotę sprawić sobie prezent na święta to zapraszam :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dawaj w tym roku! Kolonie są fajną sprawą, bo na pewno zobaczysz to co najciekawsze :D

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia chętnie po podróżował abym po europie jednak na to będę musiała jeszcze trochę poczekać :)
    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń